Hemma nu.. :)

Heijsan.. Idag efter skolan får ja till duc och var där..sen ringde telefonen det var min gulliga nicholas som ringe och sa ja ska komma ut..ja fick en present av dem..det var Jag Är Zlatan Ibrahimovic Boken,, Jag läste den sen somnade jag hos duc.. Lite Pinsamt.. Nu e ja hemma och Dricket ''saft'' :)) Nu ska jag återvända till boken.. :) Tack och Hej.. ;)

Heijsan.. idag kom Ngoc och hemtade mig och duc efter skolan ja for dit.. vi var där sen ringde telefonen det var min gulliga nicholas som ringde och sa att ja ska komma ut.. Ja fick JAG ÄR ZLATAN IBRAHIMOVIC boken.. Suprised.. Sen läste jag boken Och sommnade sen kom NGOC in till rummet Han jorde en kalsong ryck på mig.. ://.. Det var inte kuul... 'sen For vi ut jag och duc det hände inget speciellt däär.. Men nu e ja hemma och skall återvända till zlatans liv.. :D.. Heijdåå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0